Firma Sanplast została wyróżniona II miejscem za design stoiska zaprezentowanego na targach ISH we Frankfurcie. StandOUT to konkurs rozstrzygany co roku po największych targach na świecie. Nagradzane są w nim polskie stoiska, które poprawiają standardy architektury i wzornictwa w branży wystawienniczej.

StandOUT to plebiscyt organizowany przez portal Exspace.pl na największych branżowych targach. Jego obecna, 69 edycja objęła prestiżowe niemieckie targi ISH, na których Sanplast był jednym z 96 polskich wystawców. II miejsce w plebiscycie dla firmy Sanplast to doskonała promocja polskiego biznesu i pokazane zarówno estetyki asortymentu producenta, jak i wyjątkowego designu stanowiska.

Dzięki temu, że głosowanie na poszczególnych wystawców odbyło się wirtualnie, grono głosujących było bardzo zróżnicowane i nie ograniczyło się do branży obejmującej określoną wystawę. Plebiscyt StandOUT pokazuje także, że dzięki wyróżnieniu udział w targach nie pozostaje tylko jednorazową wizytą na stoisku, ale też daje możliwość wielokrotnego powracania do oferty produktowej producenta oraz wizerunku marki.

– Ta nagroda jest dla nas niezwykle ważna, ponieważ podkreśla nasz pomysł na pokazanie się na targach. Jesteśmy z niego wyjątkowo dumni. W portfolio produktowym firm z grupy Sanplast znajdują się różne produkty, jednak zawsze ich estetyka jest dla nas jednym z kluczowych elementów. Tym bardziej cieszy fakt, że prezentując nasze produkty, przyciągamy także designem stoiska, a identyfikacja wizualna jest spójna. To dla nas sygnał, że to, co pokazujemy i nieustannie udoskonalamy, zmierza we właściwym kierunku – mówi Małgorzata Hulisz, Kierownik Działu Marketingu firmy Sanplast.

Wyróżnienie StandOUT to okazja dla nagrodzonego wystawcy na promocję firmy oraz pokazywanie polskiego biznesu jako nowoczesnego, innowacyjnego i wyznaczającego trendy designerskie, także poza granicami Polski. Laur dla firmy Sanplast jest potwierdzeniem uznania ze strony gości odwiedzających targi, a także specjalistów z branży.

- Zdecydowana większość budynków wymagających termomodernizacji została wybudowana w latach 70. i 80. Uzyskanie parametrów wymaganych dla ścian zewnętrznych na rok 2021 przy zastosowaniu styropianu białego może wymagać ułożenia bardzo grubej, podwójnej warstwy ocieplenia lub wręcz okazać się niemożliwe. W takich przypadkach należy wybrać lepszy pod względem parametrów technicznych styropian grafitowy o lambdzie zaledwie 0,031 W/mK, jak np. ETIXX Fasada λ 31. Jego dodatkową zaletą jest duży rozmiar płyt, co pozwala zmniejszyć liczbę łączeń, które obniżają termoizolacyjność ocieplonej przegrody. Warto jednak wspomnieć, że energooszczędny dom to nie tylko dobrze termoizolowane ściany, należy zadbać o staranne zabezpieczenie wszystkich zewnętrznych przegród budowlanych. Dlatego w tym roku marka Knauf Therm poszerza swoje portfolio o grafitowe płyty o lambdzie 0,031 do termoizolacji fundamentów, podłóg i dachów – uzupełnia Cezary Bieżoński.

Efektywność styropianu grafitowego o najlepszych parametrach lambda najłatwiej zobaczyć na przykładzie ścian budynków z lat 80. Ocieplając je płytami styropianowymi ETIXX o współczynniku oporu cieplnego R = 4,65 m2K/W i grubości 15 cm, można osiągnąć parametr U na poziomie równym lub lepszym niż 0,2 W/m2K. Podobny efekt można uzyskać stosując dobrej jakości płyty białe o lambdzie 0,042 i grubości 20 cm, dla których opór cieplny wynosi 4,60 m2K/W. Oznacza to jednak zwiększenie grubości ścian, co może skutkować ograniczeniem dopływu światła przez grubsze węgarki okienne, poszerzeniem parapetów czy utrudnieniem montażu standardowych systemów rynien. Wybór styropianu grafitowego o parametrze lambda 0,031 W/mK jest więc najlepszym wyborem pod względem praktycznym i ekonomicznym.

Więcej informacji znajdą Państwo na stronie: www.styropianknauf.pl